ablakbazis.hu webáruház
Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási
kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával
kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségekeinken rendelkezésre
állunk.
Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (https://ablakbazis.hu) és aldomainjei
igénybevételével létrejött jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a
következő weboldalról: https://ablakbazis.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
- Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Tinyházak Kft. (továbbiakban: Szolgáltató)
A Szolgáltató székhelyének címe: 9022 Győr, Móricz Zsigmond rakpart 1. B. ép. fszt. 13.
A Szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus
levelezési címe: info@ablakbazis.hu
Cégjegyzékszáma: 08-09-033740
Adószáma: 27481262-2-08
Nyilvántartást vezető hatóság neve: Győri Törvényszék Cégbírósága
Telefonszáma: +36-30/6300-700
Üzleti tevékenység végzésének postai címe: 9022 Győr Móricz Zsigmond rakpart 1. B épület fszt. 13.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: R2-Media Kft. 9025 Győr, Radnóti Miklós utca 30/B 3/3, r2@r2-media.hu
- Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös
tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker.
tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)
Korm. rendelet (továbbiakban: Kormányrendelet) vonatkozó rendelkezéseire.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
A jelen ÁSZF 2021.10.19. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan
módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon
közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos
valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen
módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruház, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek
ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére,
a szolgáltatások igénybevételére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak,
valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének
letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
- Megvásárolható termékek és vételáruk
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendő
bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási
költség nem kerül felszámításra.
A webáruházban és a visszaigazoló e-mailben a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről
illusztrációt jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített illusztráción az üveg színezete és csillogása eltérhet a
valóságostól, ezzel kapcsolatban a vállalkozás a hibás teljesítésért való felelősségét kizárja. A vásárlónak lehetősége
van a termékeket a cég telephelyén megtekinteni, amelyre vonatkozóan a vásárló telefonon tud időpontot egyeztetni.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak
pontos időtartamáról.
- Hogyan vásároljon?
A megrendelés módja és a vásárlás kitételei az internetes megrendelés esetén!
Az oldalunkon található termékek között a szűrők segítségével keresgélhet.
A „Termékek” gomb megnyomása után láthatja az összes termékünket oldalakra bontva.
A bal oldali sávban (illetve mobil eszközökön az „OLDALSÁV” vagy „Szűrők” megnyomásával) találja a szűrőket, ahol
termékkategóriára és méretre is tudja szűkíteni a keresést.
A termékekre kattintva elolvashatja az adott áru leírását, illetve ki tudja választani az adott termék lehetséges és
kívánsága szerinti megfelelő variációját. (nyitásirány stb…)
A kész termékeinknél segítséget adunk a felméréshez és a felszereléshez.
Lehetősége van a név szerinti keresésre is. Itt ugyan úgy meg tudja tekinteni a termék részletes leírását.
!!!!!!!!FIGYELEM!!!!!!
EGYEDI MÉRET KÉRÉSE ESETÉN TERMÉKEINK EGYEDI, SZEMÉLYRE SZABOTT TERMÉKNEK MINŐSÜLNEK, ANNAK VISSZAVÉTELÉT NEM
VÁLLALJUK, ELÁLLÁSI JOG A VÁSÁRLÓT NEM ILLETI MEG.
- Vásárlás menete
A kiválasztott terméket vagy termékeket tegye a kosárba, úgy, hogy a megrendelni kívánt termék alatt lévő
kezelőfelületen szükség esetén kiválasztja az Önnek megfeleő variációt és / vagy darabszámot, majd kattintson a „KOSÁRBA
TESZEM” nevű gombra.
Ha végzett a vásárlással kattintson az oldal tetején található „KOSÁR” ikonra. Ezt követően láthatja a megrendelt
termék(ek) nevét, adatait, egységnyi termékhez tartozó bruttó árat, a megrendelt mennyiséget és az ehhez kalkulált végső és
fizetendő bruttó (ÁFA összeggel növelt) termék vételárat termékenként és összesítve.
Itt lehetősége van bármely terméket kitörölni a kosárból, módosíthatja
megrendelését.
A „X” ikonra kattintva törölheti a kosár egyes tételeit.
Ha az egyes termék(ek) mennyiségén szeretne módosítani úgy kattintson a „KOSÁR” gombra, ha minden rendben van, kattintson a „PÉNZTÁR” feliratra.
Ezután eldöntheti, hogy regisztrál a rendszerünkbe vagy regisztráció nélkül vásárol, kattintson a választás szerinti
gombra, majd értelemszerűen adja meg a kapcsolattartáshoz, a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatokat.
Az adatok megadását követően ki kell választania a fizetési illetve szállítási módot. Ha bármilyen kérdése vagy kérése lenne, azt
jelezheti nekünk a „Rendelés jegyzetek” rovatban. A megrendelését az Általános szerződési feltételek és a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombbal küldheti el
nekünk. A megrendelést követően kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a vásárlás
adatait, a megrendelt termék műszaki adatait, konkrét jellemzőit, árát, továbbá arról való tájékoztatást,
hogy a vásárló köteles a megrendelt termék, szolgáltatás vonatkozásában a visszaigazoló e-mailben
szereplő ellenérték 30 %-át a Tinyházak Kft részére megfizetni a teljesítés megkezdése érdekében.
A megrendelt termék fennmaradó ellenértékét a megrendelő kiszállításkor készpénzben vagy
utalással köteles kiegyenlíteni. A termék teljes ellenértékének Tinyházak Kft részére történő
kifizetéséig a Tinyházak Kft a beépítés iránt nem intézkedik, illetve a termékre vonatkozó
tulajdonjogát fenntartja. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a vásárló megrendelésének elküldésétől
számított legkésőbb 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati
kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
Tényleges megrendelésről akkor beszélhetünk, ha visszaigazolunk önnek e-mailben. A szerződés
teljesítését a Tinyházak Kft. megkezdi, amint a vásárló az ellenérték 30 %-át megfizeti. A rendszer
automatikusan is küld egy visszaigazolást, amely nem egyenértékű ezzel. A visszaigazoló e-mailben
szerepel a várható szállítási határidő is. Ha hibát talál, azonnal jelezzen nekünk az
info@ablakbazis.hu -n vagy a +36-30/6300 700-as telefonszámon. A megrendelések feldolgozása
munkanapokon történik 08:00 – 16:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon
kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az
azt követő napon kerül feldolgozásra.
- Elérhetőségek
Az „KAPCSOLAT” menüpontban megtalálja a pontos címünk, e-mail címünk, telefon számunk és a fizetéshez szükséges
adatokat. Ezen az elérhetőségeken jelezheti egyéni kifogásait és kérhet információt a kívánt termékekről valamint a
rendelésről. A két fél között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető egyen értékűnek az írásban foglalt
szerződéssel, ezért a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben és a későbbi
kapcsolattartásban a magyar a használt nyelv. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért
felelősséget nem vállalunk. A termékek leírásai csak tájékoztató jellegűek, nem mindig tartalmaznak minden információt.
- Szállítás
A termékeket saját gépjárművekkel szállítjuk megrendelőinknek,
hogy 100% biztonságban, sértetlenül érkezhessen meg hozzájuk.
A szállítás minden esetben előre egyeztetett időpontban történik.
Szállítási határidő: 1-4 hét
- Szállítási díjak:
A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli.
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is.
Házhoz szállítási árak:
Szállítási díj: 31 750 Ft
Ha az utalásos megoldást választja, akkor az utalás megérkezésétől számít a 1-4 hét, amin belül megkapja a csomagját.
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges
sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos,
jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!
- Garancia
Termékeinkre 1 év garanciát (jótállást) vállalunk. A jótállási igény jótállási jeggyel vagy a termékhez tartozó
számlával igazolható.
Ha Ön megrendelt cégünktől egy terméket vagy termékeket, és mégsem szeretné, hogy eljuttassuk Önhöz, kérjük, e-mailben
vagy telefonon, értesítsen bennünket, és mi a megrendelését töröljük.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő
előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató a 3. sz. mellékletben áll az
előfizetők, megrendelők rendelkezésére.
- A fogyasztót megillető elállás joga!
FOGYASZTÓ FOGALMA: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
A Weboldalon keresztül történő termékvásárlás esetén a fogyasztót a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján és az Elállási/Felmondási Tájékoztatónkban (az 1.
sz. mellékletben) foglaltak szerint megilleti az elállás joga. A megrendelő ezt a jogát a 2. sz. mellékletben található
nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
A fogyasztó a fentiek szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- aa) a terméknek,
- ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára
szolgáltatott terméknek, - ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
- b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
Az a) pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy a fent meghatározott elállási jogát a szerződés
megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat
visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
Ha a fogyasztó jogszerűen, a Kormányrendelet 22. §-ának, megfelelően, a fentiek szerint eláll az üzlethelyiségen kívül
kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás
közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy az általa a termék átvételére
meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a
határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli és csak a termék jellegének, tulajdonságainak
megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A fentiek szerinti jogszerű elállás esetén Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való
tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett
teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló
szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az előzőekben meghatározott összeget, amíg a megrendelő a
terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni. A Szolgáltató a megrendelőnek visszajáró összeget az általa igénybe vett fizetési
móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más
fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a
vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség a megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő
teljesítési hibákért.
!!!!!!!!FIGYELEM!!!!!!!!!
EGYEDI MÉRETRE GYÁRTÁS KÉRÉSE ESETÉN TERMÉKEINK EGYEDI, SZEMÉLYRE SZABOTT TERMÉKNEK MINŐSÜLNEK, AMELY ESETBEN A
KORMÁNYRENDELET 29.§ (1) BEKEZDÉS C) PONTJA ALAPJÁN ELÁLLÁSI JOG NEM ILLETI MEG A VÁSÁRLÓT.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körében jár e.
- A jótállási/ szavatossági igény esetén történő eljárás
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014.
(IV. 29.) NGM rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv mintáját
a 4. számú melléklet tartalmazza.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni,
álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről
is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság
kérésére bemutatni.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
- Panaszkezelés rendje
Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett
teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével
kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem
ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s
annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a
panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.
A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu
A panasz elutasítása esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető
testület eljárását is kezdeményezheti. Elérhetőségei: Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület címe: 9021 Győr, Szent
István út 10/a.,Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217, Fax száma: (96) 520-218, E -mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
- Adatvédelem
A Weboldal üzemeltetésével összefüggésben, a személyes adatokkal kapcsolatos adatkezelést a vállalkozás a vonatkozó, az
információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény betartásával végzi.
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:
Tinyházak Kft.